moviedidda

Alla inlägg den 18 maj 2011

Av Didda98 - 18 maj 2011 21:13

Håller på med en film-serie som heter: Har ni ingen mat?(Del...) Se den? Har gjort första & andra delen men jag släpper inte den andra innan 30 har sätt den första! 

   

Av Didda98 - 18 maj 2011 19:02

Vill du ha en header gjord av MIG?

Då gör du såhär: Du skickar mail till mig på msp och döper mailet till "HEADER".

Där skriver du hur många bilder du vill ha och vad det ska vara på bilden/bilderna.

Du skriver lösenordet till bloggen och användar namnet.

Sen...KLART!

Tyvärr så gör jag bara header till bloggplatsen.se.

Och tänk på att det kan ta en vecka tills headern är klar!

Om du vill ha en snygg bakrund också så kostar det en Present eller en present från ö-listan.(Jag gör det nogare med present från ö-listan)

MAILA inte skriv i CHATTEN eller i KOMMENTAREN om du vill ha en. Kom ihåg: MAILA!


 

Av Didda98 - 18 maj 2011 17:24

Har gjort en header till d.best   Kanske inte den snyggaste jag har gjort men jag blev ganska nöjd^^

Såå..vad tycks?

Av Didda98 - 18 maj 2011 07:55

Japp, ny header IGEN!  

Jag blev nöjd..xD


Blev den bra?



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Denna blogg kommer att handla om msp(moviestarplanet.se)och deisgn. Mest design om paint.net, hur jag mina headers och paint. Kommer ca 2 inlägg om dagen. Hoppas du gillar den!
Kommentera?

Fråga mig

33 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta besöker du min blogg?
 Hälst hela tiden när jag kan!
 Varje dag
 Varannan dag.
 En gång i veckan
 En gång i månaden.
 Mer sällan
 Första gången!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok.

Följ gärna bloggen msp-älskare!

Gästboken

Skriv mycket i gästboken!  

Please!

Följ bloggen! PLEASE!  

Moviestarplanet♥

Kommentera? Skulle betyda 100%!

Blogkeen

moviedidda

Ovido - Quiz & Flashcards